Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Όταν είσαι φοιτητής...


Πράγματα που δεν είχα σκεφτεί και δεν είχα συνειδητοποιήσει μέχρι που απέκτησα τον αξιότιμο τίτλο του φοιτητή. Και έπονται πολλά ακόμη είμαι σίγουρος. Έμαθα λοιπόν ότι: 




  • Οι χαρτοπετσέτες είναι πολυτέλεια. Υπάρχει το χαρτί υγείας. Για όλο το σπίτι. 
  • Το περπάτημα κάνει καλό στην υγεία (της τσέπης μου). 
  • Τα λεφτά είναι λίγα και τα κεριά πολύτιμα. 
  • Ότι μπορώ να μείνω ξύπνιος περισσότερο από ότι πίστευα και μπορώ να κοιμηθώ πολύ περισσότερο από ότι μένω ξύπνιος. 
  • Καμία δουλεία δεν είναι ντροπή. 
  • Να εκτιμώ οτιδήποτε σπιτικό από τις ζεστές παντόφλες μέχρι το απαίσιο παχύρρευστο κατασκεύασμα που μαγειρεύω και ονομάζω μακαρόνια. 



Ήταν εκεί τις δύσκολε; στιγμές
  • Καλύτερα να διψάς παρά να πεινάς. 
  • Οι φίλοι είναι πολύτιμοι ειδικά όταν σ ‘αγαπούν, σε στηρίζουν και έχουν λεφτά να σου δανείσουν. 
  • Πόσο αργά μπορώ να πιω έναν φραπέ και πόσο γρήγορα μπορώ να φάω ένα σουβλάκι. 
  • Ότι δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος αριθμός στις παρτίδες τάβλι που μπορούν να παιχτούν σε μια μέρα. 
  • Να εκτιμώ οτιδήποτε είναι τσάμπα. 


ΝΑΙ! Ακόμη και αυτό το τσάμπα
  • Την κυρία σφουγγαρίστρα και τον κύριο κουβά. 
  • Ότι το χιούμορ είναι κάτι σχετικό. Διαφέρει από άτομο σε άτομο. (Βλέπε εμένα π.χ) 
  • Ότι ο κόσμος είναι μικρός. Πολύ μικρός.­­­­ 
  • Ποσά πράγματα μπορεί να χωρέσει μια κρέπα. 
  • Να κάνω διάφορα αντικείμενα αόρατα (στο μυαλό μου κυρίως) Πχ. Τη στοίβα με τα άπλυτα πιάτα διπλά από τον νεροχύτη μου ή το καλάθι με τα άπλυτα ρούχα. 
  • Να εκτιμώ την ηλεκτρική σκούπα. 
  • Ο Deliverάς δεν είναι απλά ένας εργαζόμενος. Είναι οικογένεια. 
  • Να διατηρώ την ψυχραιμία μου και να αντιμετωπίζω με χιούμορ, αυτοσυγκράτηση και αρκετές κατάρες την δεκαδική κλίμακα από 4 έως 5. 
  • Την αξία του γρήγορου internet. 
  • Τέλος ότι η χορτοφαγία είναι απλά άποψη. Η πείνα είναι πραγματικότητα. 
















Credits: Αντώνης(για μερικά),Μ.Β.Π(για τον Deliveρά)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου